Visual impact

VERDONCK, KLOOSTER & ASSOCIATES

Voor het strategische ICT adviesbureau Verdonck, Klooster & Associates bedenk, ontwerp en visualiseer ik marketingconcepten. Van posters tot online nieuwsbrief, van boekjes tot website. Hieronder een selectie.

Vraag/uitdaging:

Voor VKA werk ik nauw samen met de afdeling Marketing. Gezamenlijk brengen wij de marketingconcepten tot leven. Ik zorg voor de ontwikkeling en uitwerking van de visuele communicatie. Deze uitingen worden met veel creatieve vrijheid ontworpen, maar altijd passend binnen de merkidentiteit van het bedrijf.

Merkstrategie & ontwerp:

Vorm volgt inhoud. Altijd. Concept en design volgen de strategie en doelstellingen die voor het project en/of bedrijf zijn bepaald. Creativiteit speelt hierin een belangrijke rol.

Ontwikkelde middelen:

Website, e-mailtemplates, boeken, advertenties, brochures, posters (‘praatplaten’), interieurbestickering, online CV-module, infographics.

andere projecten

Brand design

Advanced Programs

Brand design

Nr. A trainingen

Visual impact

Baker Tilly Berk

Brand design

Verdonck, Klooster & Associates