Brand design | visual identity

T-matters

Een kledingmerk met een missie: het creëren van bewustwording bij zoveel mogelijk mensen, zodat we samen kunnen zorgen voor een betere wereld. T-matters maakt eerlijke T-shirts en voorziet deze van een toffe print. Een print met een verhaal. Zo worden onderwerpen zichtbaar en krijgen ze een stem.

Vraag/uitdaging:

Hoe zetten we, zonder een groot budget, dit merk in de markt en hoe bereiken we de juiste doelgroep?

Merkstrategie & ontwerp:

T-matters heeft een duurzame missie. Om de doelgroep optimaal te bereiken is gekozen voor een hippe en frisse uitstraling en een positieve boodschap (met vaak een knipoog). Om in contact te komen met het duurzame publiek is ervoor gekozen om samen te werken met de impactorganisaties die het merk steunt. Bovendien worden creatieve mensen uitgenodigd om mee te denken en ontwerpen.

Een professionele visuele identiteit in alle uitingen zorgt voor herkenbaarheid en een sterke en geloofwaardige boodschap.

Ontwikkelde middelen:

Branding strategie, visual identity, website, ontwerpen shirts, inrichting en uitingen social media, verpakkingen, online advertenties.

andere projecten

Visual impact

Baker Tilly Berk

Brand design

Verdonck, Klooster & Associates

Brand design

Colours by the Sea

Brand design

SABEWA Zeeland